El MARQ acull la tradicional encesa de l'arbre de Nadal
La presidenta de la Diputació dAlacant Lluïsa Pastor presidirà aquestdivendres 9 de desembre a les 18:30 hores el tradicional acte d'encesa del arbre de Nadal del MARQ, un esdeveniment l'objectiu del qual és felicitar aquestes festes a tots els alacantins.
Durant la jornada, també es duran a terme diferents activitats per als més petits als jardins del museu alacantí, com tallers infantils o l'actuació de la Coral NouClarejar.
A més, del 9 de desembre al 5 de gener, les famílies podran dipositar “boles dels desitjos” a l'arbre de Nadal i entre els participants se sortejaran entrades permanents al MARQ durant l'any 2012. Així mateix, els amics més joves del museu i els membres del Club Llumiq podran enviar les seves cartes als Reis Mags d'Orient a través del Bústia Reial.
Col·laboren: