Els Tresors arqueològics de la badia alacantina

Swiss Replica Watches

Demà dijous, a les 19.30 hores, el Saló d'Actes del MARQ acollirà la presentació de la Carta Arqueològica Subaquàtica d'Alacant. Fondeadero de Lucentum”, en què el Doctor Rafael Azuar ens mostra els resultats de la investigació duta a terme a la badia de l'Albufereta, el ancoratge de l'antiga ciutat de Lucentum i el seu territori, des del segle V aC fins al seu definitiu abandó a finals del segle X de la nostra Era.

Un treball minuciós que posa en relleu la projecció historicomarítima i mediterrània de la badia com a jaciment arqueològic subaquàtic de primer ordre, que mereix ser declarat Bé d'Interès Cultural de la Comunitat Valenciana.

La presentació d'aquest llibre, dirigit i coordinat per Rafael Azuar i Omar Inglese, anirà a càrrec del Catedràtic d'Arqueologia de la Universitat de Cadis, Darío Bernal Casasola, reconegut expert internacional en arqueologia marítima de la Mediterrània a l'Antiguitat.

Rafael Azuar, Doctor en Filosofia i Lletres per la Universitat d'Alacant i especialista Arqueologia Medieval, dirigeix la Unitat d'Excavacions i Col·leccions del Museu Arqueològic de Alacant.

VA