El proper 16 de juny comença oficialment l'estiu al MARQ, als jaciments i monuments, amb la implantació de l'horari estival, adaptat a les hores de llum ia les càlides temperatures dels mesos de juny, juliol, agost i setembre. Durant la segona quinzena del proper mes, el Museu obrirà de dimarts a dissabte de 10.00ha 14.00hi de 18.00ha 22.00hi els diumenges i festius, de 10.00ha 14.00h.
Als jaciments del Tossal de Manises (Lucentum), la Illeta dels Banyets (Campello) i la Torre Almohade d'Almudaina, les hores d'obertura seran, de dimarts a dissabte, de 09.00ha 13.00hi de 18.00ha 21.00hi els diumenges i festius de 09.00ha 13.00h.
Les visites guiades, tant a la col·lecció permanent com a l'exposició internacional Iran. Bressol de Civilitzacions, així com els passis teatralitzats varien també els seus horaris podent programar la seva visita consultant prèviament a marqalicante-classic-admin.qwair.com
L'horari d'estiu permetrà a alacantins ia tots els que ens visiten durant aquests mesos, gaudir àmpliament de tota l'oferta cultural, turística i gastronòmica de la nostra província sense renunciar a cap dels al·licients que ofereix Alacant, que són molts.