El MARQ donarà demà entrades per a l'exposició de Vikings als Donants de Sang

 

Amb motiu de la commemoració del Dia Mundial del Donant de Sang, que se celebra anualment cada 1 de juny, l'Organització Mundial de la Salut –OMS– ha llançat aquest 2016 la Campanya “Comparteix la vida, dona sang”. A la nostra Comunitat, i en concret el 'Centre de Transfusions de la Comunitat Valenciana' a Alacant, ha adaptat i ampliat la campanya a tot el mes de juny amb el lema “la sang ens connecta a tots”.

El MARQ i la Diputació Provincial d'Alacant col·laboren demà amb aquesta iniciativa amb la posada a disposició del Centre de Transfusions de 180 entrades gratuïtes al Museu que es lliuraran a les persones que donen sang en les donacions previstes a Alacant per al dimarts 14 de juny als Hospitals Solidaris, l'Hospital General Universitari d'Alacant i al Marató Primavera.

Mitjançant aquesta campanya, totes les persones que donen sang el proper dimarts 14 de juny, rebran dues entrades – vàlides fins al 30 de setembre de 2016-, per visitar l'Exposició “Vikingos. Guerrers del Nord. Gegants del Mar” que s'exhibeix a les tres sales Temporals del MARQ amb espectaculars peces de la cultura d'aquests pobles nòrdics.

VA